300 یادواره شهدا سالجاری در سیستان و بلوچستان برگزار گردید

به گزارش بلاگ پو، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان گفت: 300 یادواره شهدا از ابتدای سال جاری تا کنون به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این استان برگزار شده است.

300 یادواره شهدا سالجاری در سیستان و بلوچستان برگزار گردید

به گزارش خبرنگار از ، عباس پالاش مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: انجام تبلیغات محیطی، غرس درخت، سخنرانی پیش از نماز های آدینه، اهدای خون، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اعزام 40 نفر از خانواده شهدا به مشهد مقدس، رو نمایی از نرم افزار چند رسانه ای شهید خبرنگار محسن خزایی در 22 اسفند، گردهمایی پیغام آوران ایثار، دیدار خادمان شهدا با رهبر معظم انقلاب و غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا از مهمترین برنامه های گرامیداشت این روز است.

وی ادامه داد: 838 دیدار با خانواده شهدا و ایثاراگران در این مدت برنامه ریزی شده است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان به برنامه محوری سالروز تاسیس این نهاد که با حضور مسئولان استانی برگزار می گردد اشاره نمود و اضافه نمود: این مراسم 22 اسفند از ساعت 9 تا 11 صبح در سرسرای اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار خواهد شد.

وی به برنامه های بنیاد شهید در حوزه خدمات آموزشی، درمانی و مسکن خانواده های ایثارگر و شاهد اشاره نمود و گفت: در حوزه درمان توجه به بیمه تکمیلی و در حوزه آموزش تحصیل فرد ایثارگر در تمام مقاطع به طور رایگان است.

پالاش در حوزه مسکن به پرداخت وام 77 میلیون تومانی به جامعه هدف اشاره نمود و اضافه نمود:در حوزه پرداخت وام به جامعه ایثارگران هیچ مسئله ای وجود ندارد.

وی سهمیه بنیاد شهید و امور ایثارگران برای اعزام به حج تمتع را 80 نفر مطرح نمود که 65 نفر آنان دعوت نامه دریافت نموده اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در حوزه فرهنگی به ضبط 97 مصاحبه در سالجاری اشاره نمود و گفت: توجه به یاد و نام شهدا سبب شد تا تنها در دی ماه سال جاری 50 برنامه را ضبط و آماده کنیم.

وی بیان نمود: هزار و 516 دانشجو، 988 دانش آموز و 186 نخبه در حوزه شاهد و ایثارگر در سیستان وبلوچستان فعالیت می نمایند.

پالاش با بیان اینکه 438 مزار شهدا در سیستان و بلوچستان وجود دارد گفت: با توجه به اینکه شهر زاهدان دارای یک مزار است و احتیاج به ظرفیت بیشتری در این زمینه دارد بنابراین برنامه هایی برای گسترش این مزار در دستور کار است.

ع

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 5128

به "300 یادواره شهدا سالجاری در سیستان و بلوچستان برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "300 یادواره شهدا سالجاری در سیستان و بلوچستان برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید