Dying Light 2 تا سال ها پس از عرضه خود هم پشتیبانی خواهد شد

به گزارش بلاگ پو، عنوان Dying Light 2 که به احتمال زیاد یک عنوان میان نسلی خواهد بود، سال آینده میلادی به عرضه خواهد رسید. این بازی عنوانی است که با هزار امید و آرزو از راه خواهد رسید. این بازی نه تنها شامل یک دنیای عظیم و بزرگ خواهد بود که گزینه های متعددی برای انتخاب کردن در اختیار بازی بازان قرار خواهد داد که منجر به خلق یک داستان چند شاخه ای خواهد شد، بلکه می تواند دارای بخش های بزرگی باشد که شما به خاطر انتخاب هایی که در طول راستا خود انجام داده اید، ممکن است آن را از دست بدهید.

Dying Light 2 تا سال ها پس از عرضه خود هم پشتیبانی خواهد شد

همچنین بر اساس گزارشات متعددی که تا به حال از این بازی به دست ما رسیده و ما هم برای شما پوشش داده ایم، این بازی عنوانی نیست که با یک بار عرضه شدن خود به سرانجام برسد و دیگر پشت سرش را هم نگاه نکند، چرا که تیم سازنده و توسعه دهنده این بازی در استودیوی Techland نقشه دارد تا برای سال های سال از این بازی پشتیبانی و حمایت کند.

Tymon Smektala، طراح ارشد این بازی، در گفت و گوی تازه ای که در مصاحبه اخیر خود با Prankster 101 داشته است، گفت که نقشه ها و برنامه های تیم سازنده این بازی برای پشتیبانی از این بازی پس از انتشار آن، حداقل مثل نسخه اول این بازی انجام خواهد شد که حتی تا امروز هم به روزرسانی های جدیدی دریافت می کند که برای همه مردم غیر قابل باور و عجیب است. Dying Light 2 قصد دارد که در برنامه ریزی های خود برای عرضه بسته های الحاقی این بازی حداقل مثل نسخه اول این بازی عمل کند تا طرفداران را برای دریافت چیزهای بیشتر، همچنان حفظ کرده باشد. Smektala در مورد این موضوع چنین می گوید که:

بله، قطعا. Dying Light 1 به مدت چهار سال پس از عرضه خود هم پشتیبانی و حمایت شد و برنامه ما برای Dying Light 2 هم دقیقا مانند آن خواهد بود. ما می خواهیم این بازی پس از عرضه خود نیز همچنان پشتیبانی شود. ما می دانیم که تعداد زیادی از طرفداران شدیدا منتظر بسته های الحاقی جدید این بازی خواهند بود و بی صبرانه برای کسب به روزرسانی ها و محتویات جدید انتظار خواهد کشید تا سرانجام بتوانند به آن ها دسترسی پیدا کنند. ما هم قول می دهیم که دقیقا همین چیزها را برای آن ها عرضه کنیم و به دستشان برسانیم.

عنوان Dying Light 2 قرار است اوایل سال 2020 میلادی برای پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی به عرضه برسد اما تاریخ عرضه دقیق آن هنوز معین نشده است؛ پس بهتر است همچنان در روزها و هفته های آینده با وینفون همراه باشید تا ما هم به محض کسب اطلاعات تکمیلی بیشتر در این زمینه، شما را از آن ها با خبر و آگاه کنیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: وینفون
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 12461

به "Dying Light 2 تا سال ها پس از عرضه خود هم پشتیبانی خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "Dying Light 2 تا سال ها پس از عرضه خود هم پشتیبانی خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید