بسته خبری پرسپولیس، لغو بازی های لیگ برتری و جریمه برانکو

به گزارش بلاگ پو، بازی های پرسپولیس برابر ذوب آهن و سپاهان هم مثل بازی این تیم برابر پیکان لغو شد.

بسته خبری پرسپولیس، لغو بازی های لیگ برتری و جریمه برانکو

به گزارش خبرنگاران ،

بدون محروم در فینال

اتفاق خوب برای پرسپولیس این است که بدون محروم به فینال لیگ قهرمانان رسیده. بشار رسن، شجاع خلیل زاده، علی علیپور، امید عالیشاه، سیامک نعمتی و علیرضا بیرانوند بازیکنان تک اخطاره پرسپولیس بودند که اگر در بازی برگشت با السد اخطار می گرفتند، از فینال محروم می شدند اما حالا تک اخطارهای شان پیش از فینال پاک می گردد.

جریمه باشگاه و برانکو

کنفدراسیون فوتبال آسیا هم برانکو را جریمه نموده و هم پرسپولیس را. برانکو ایوانکوویچ به خاطر اعتراض به داور بازی با الدحیل علاوه بر محرومیت از بازی رفت مقابل السد به پرداخت هزار دلار هم محکوم شده و برای پرداخت آن 30 روز فرصت دارد. همچنین باشگاه پرسپولیس به دلیل رعایت نکردن قوانین مربوط به دوپینگ و تکرار این اتفاق، 12 هزار و 500 دلار جریمه شده است.

لغو بازی با ذوب آهن

صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان بازی های لیگ برتری این تیم مقابل ذوب آهن و سپاهان را لغو کرد. درباره این تصمیم سعید فتاحی مسئول کمیته مسابقات لیگ گفته: صعود پرسپولیس به فینال و قوانین فیفا و ای اف سی که می گوید لیگ برتر چند هفته قبل از جام ملت ها متوقف گردد و هیچ تیمی بازی نکند، باعث لغو بازی های پرسپولیس شده. به زودی تاریخ بازی های جدید این تیم را تعیین می کنیم تا پرسپولیسی ها بتواند برنامه ریزی کند.

جمعه، نخستین سالگرد آشتیانی

مراسم نخستین سالگرد درگذشت زنده یاد ابراهیم آشتیانی روز جمعه برگزار خواهد شد. این مراسم از ساعت 10 صبح روز جمعه به ساده ترین شکل ممکن در قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) برگزار می گردد تا هزینه های آن در اختیار چندین بیمار بی بضاعت و کم درآمد قرار بگیرد.

اردو در هتل المپیک

میزبان اردوی پیش از بازی با سایپا هتل المپیک خواهد بود. پرسپولیسی ها تمرین آخر را جمعه برگزار می نمایند و سپس در هتل المپیک دور هم جمع خواهند شد.

پرسپولیس - سایپا با زرگر

بازی هفته آینده پرسپولیس و سایپا را حسین زرگر قضاوت خواهد نمود. این بازی ساعت 16:35 روز شنبه به میزبانی استادیوم تختی تهران برگزار می گردد و حسین زرگر، رضا سخندان و محمد عطایی آن را قضاوت خواهند کرد.

2 - 380

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2376

به "بسته خبری پرسپولیس، لغو بازی های لیگ برتری و جریمه برانکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته خبری پرسپولیس، لغو بازی های لیگ برتری و جریمه برانکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید