جنجال جدید در لالیگا؛ شادی یاری داوران ویدئویی از گل خوردن رئال مادرید

به گزارش بلاگ پو، سه تن از اعضای تیم داوران ویدئویی با ابراز خوشحالی بابت گل خوردن کهکشانی ها جنجال آفرین شدند.

جنجال جدید در لالیگا؛ شادی یاری داوران ویدئویی از گل خوردن رئال مادرید

به گزارش خبرنگاران، درست در بحبوحه متهم شدن داوران فوتبال اسپانیا به ضربه زدن به رئال مادرید با تصمیمات اشتباه شان که آخرین مورد آن در بازی شب گذشته (یکشنبه) این تیم مقابل سوسیه داد در استادیوم سانتیاگو برنابئو بود، جنجالی دیگر درباره این موضوع شکل گرفته است.

شبکه تلویزیونی رئال مادرید کلیپی را از دوربین های مدار بسته اتاق یاری نظارت یاری داوران ویدئویی ( VAR ) در حال رصد اتفاقات بازی این تیم و ایبار در تاریخ سوم آذر (دیداری که رئال مادرید در خانه حریفش 3 بر صفر شکست خورد) را منتشر نموده است در آن سه تن از داوران ویدئویی به محض گل خوردن رئال مادرید ابراز خوشحالی می نمایند.

در آن بازی مانوئرا مونترا، یاری داور ویدئویی در دقیقه 15 بازی که ایبار توسط اسکالانته گل اول را می زند، به آنالیز سلامت گل و قرار نداشتن مهاجم ایبار در موقعیت آفساید می پردازد و زمانی که از درستی آن مطمئن می گردد با دو دستیارش خوشحالی می نماید.

انتشار این فیلم در حالی است که رئال مادرید بابت تصمیم VAR در بازی شب گذشته این تیم مقابل سوسیه داد (صحنه برخورد مشکوک به پنالتی دروازه بان سوسیه داد با وینیسیوس، مهاجم رئال مادرید در محوطه جریمه سوسیه داد) خطا تشخیص داده نشد و به دنبال آن باشگاه مادریدی کمپینی را برای اعتراض به تصمیمات یاری داور ویدئویی علیه کهکشانی ها به راه انداخت.

فیلمی که شبکه تلویزیونی رئال مادرید از خوشحالی جنجالی یاری داوران ویدئویی بازی این تیم مقابل ایبار منتشر نموده را می توانید در زیر مشاهده کنید:

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3872

به "جنجال جدید در لالیگا؛ شادی یاری داوران ویدئویی از گل خوردن رئال مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنجال جدید در لالیگا؛ شادی یاری داوران ویدئویی از گل خوردن رئال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید