عابدزاده: باید امکانات بهتری داشته باشیم

به گزارش بلاگ پو، دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران می گوید: برای داشتن عملکرد بهتر در جام ملت های آسیا نیازمند امکانات بهتری هستیم.

عابدزاده: باید امکانات بهتری داشته باشیم

به گزارش خبرنگاران امیر عابدزاده بازیکن تیم ملی ایران در حاشیه تمرین امروز (جمعه) تیم ملی در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: تا الان اردوی خوبی داشتیم و برای بازی با ازبکستان کم کم آماده می شویم. امروز هم یک بازی بین خودمان قرار است انجام دهیم و روز به روز شرایط بهتر می گردد.

وی در مورد اینکه چقدر امیدوار است تا در جام ملتهای آسیا به او بازی برسد گفت: ما همه به سرمربی خود اعتقاد و اعتماد داریم. من هم خدا را شاکر هستم که عضو تیم ملی هستم و سعی کردم حتی اگر بازی نمی کنم انرژی خودم را برای همه بازیکنان بفرستم. ما همه یک هدف را داریم آن هم سربلندی ایران مان است و وقتی همه یک هدف را دارند مهم خوشحالی ایران است و ما خیلی خوشحال هستیم که در جام جهانی توانستیم ایران را خوشحال کنیم.

وی درباره شرایط تمرینات تیم ملی ادامه داد: وضعیت تمرینات صد در صد از اینی که هست می تواند بهتر باشد وقتی ما رویای بزرگی داریم باید امکانات و طرز تفکر و کوشش مان هم به آن سطح برسد. ما دوست داریم که امکانات بهتر باشد. شرایط اردو و وضعیت سرمربی و همه چیز تعیین باشد. ما دوست داریم که در جام ملت های آسیا روند بهتری حتی نسبت به جام جهانی داشته باشیم و لازمه این کار این است که امکانات بهتر داشته باشیم و هر روز بهتر باشیم.

وی درباره بازی با ازبکستان گفت: صد در صد هر بازی می تواند به ما یاری کند. تیم ازبکستان خودش در این رقابت ها هست و می تواند یاری شایانی به ما کند و سبک بازی این تیم چون آسیایی هست در ادامه راه می تواند برای ما مفید باشد.

وی درباره پیشنهاد از تاتنهام اظهار کرد: من زیر 18 سال در تاتنهام بودم و الان اینجا بحثش مطرح نیست.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1342

به "عابدزاده: باید امکانات بهتری داشته باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عابدزاده: باید امکانات بهتری داشته باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید