فوتبال دنیا، ژوزه مورینیو: لوکاکو شانس بازی کردن دارد، این دربی بسیار سخت است

به گزارش بلاگ پو، فوتبال دنیا - ژوزه مورینیو در کنفرانس خبری پیش از دربی شهر منچستر از نقاط ضعف و قدرت تیم خودش و حریف سخن گفت.

فوتبال دنیا، ژوزه مورینیو: لوکاکو شانس بازی کردن دارد، این دربی بسیار سخت است

به گزارش خبرنگاران، ژوزه مورینیو در آستانه دربی شهر منچستر مقابل منچسترسیتی در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس درباره شرایط تیمش و اوضاع فعلی شیاطین سرخ صحبت کرد.

سرمربی منچستریونایتد در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: مصدوم جدیدی در کار نیست. پس مصدومیت مهمی از بازی با یوونتوس نداشتیم. بعضی ها دچار کوفتگی شدند، اما فکر نمی کنم هیچ یک از آنهایی که برابر یوونتوس به میدان رفتند، بیرون بمانند. هنوز احتمال بازگشت لوکاکو وجود دارد. لوکاکو امروز صبح با تیم تمرین کرد و اگر تمرین بعدی مثبت باشد، آماده خواهد بود، اما در حال حاضر تنها می توانم بگویم با تیم تمرین می نماید.

آقای خاص در ادامه اضافه کرد: اگر مساوی کنیم، اختلاف مان 9 امتیاز می گردد و اگر ببازیم، 12 امتیاز. فعلاً تنها به این مسابقه فکر می کنیم. این دیدار به خودی خود و به اندازه کافی سخت است و نیازی نیست در این یک جدال بیش از حد نگران صندلی مان باشیم. می خواهم به دربی صرفاً به دید یک جدال سخت جداگانه مقابل تیمی سرسخت نگاه کنیم، اما آنها هم فکر می نمایند مسابقه سختی در پیش دارند. جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2748

به "فوتبال دنیا، ژوزه مورینیو: لوکاکو شانس بازی کردن دارد، این دربی بسیار سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، ژوزه مورینیو: لوکاکو شانس بازی کردن دارد، این دربی بسیار سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید