خبرنگاران پروژه راه خلخال به ماسال تکمیل می گردد

به گزارش بلاگ پو، اردبیل - خبرنگاران - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: عملیات اجرایی پروژه نیمه کاره راه خلخال به ماسال در استان گیلان سال جاری ادامه می یابد.

خبرنگاران پروژه راه خلخال به ماسال تکمیل می گردد

علی صبحی روز سه شنبه به خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: پروژه راه سازی خلخال،کلور، گیلوان به ماسال که عملیات اجرایی آن از 30 سال قبل آغاز و در طول این مدت متوقف شده در امسال آغاز و برای تکمیل و بهره برداری آن کوشش خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اهمیت راه های گردشگری کوشش می کنیم با ادامه عملیات اجرایی این پروژه نیمه تمام یکی از خواسته های دیرینه و به حق مردم منطقه شاهرود خلخال که استفاده از این راه نزدیک برای دسترسی به استان همسایه گیلان است، تحقق پیدا کند.

او از خاتمه عملیات برف روبی و بازگشایی جاده مسدوده شده از برف خلخال - پونل در حوزه استحفاظی استان اردبیل اطلاع داد و گفت: با وجود بازگشایی و برف روبی این راه هنوز اقدامی از سوی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رضوانشهر برای برف روبی و بازگشایی بخش مسدود شده در این شهرستان نشده است.

او اظهارکرد: پس از اقدام به برف روبی و بازگشایی راه از سوی استان گیلان تردد خودروها در این جاده منوط به اجازه شورای مدیریت بحران خلخال و با توجه به شرایط کرونا در کشور خواهد بود.

معاون راهداری اداه کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از آغاز عملیات برف روبی و بازگشایی راه های روستایی صعب العبور در استان اطلاع داد و گفت: در حال حاضر برف روبی و بازگشایی راه خلخال - روستای میانرودان در بخش شاهرود به وسیله جهت گذر از روستای بفراجرد در حال اجرا است.

خلخال در جنوب اردبیل و در همسایگی استان گیلان واقع است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: ایرنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 24420

به "خبرنگاران پروژه راه خلخال به ماسال تکمیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پروژه راه خلخال به ماسال تکمیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید