فیلم ، مانورهای خارق العاده سوخوی 35

به گزارش بلاگ پو، سوخوی 35 یک هواپیمای دوموتوره تک سرنشین با قدرت مانور فوق العاده ساخت روسیه است.

فیلم ، مانورهای خارق العاده سوخوی 35

سوخوی 35 در ابتدا در دهه 1980 به عنوان نمونه ارتقایافته سوخوی 27 به نام سوخوی 27 ام طراحی شد تا یک جنگنده چندمنظوره ساخته شود، اما تولید انبوه آن به علت انحلال اتحاد شوروی به تاخیر افتاد. شرکت سوخوی در دهه 1990 این نمونه اولیه به نام سوخوی 35 برای جلب سفارش های صادراتی طراحی دوباره کرد. چهارده هواپیما با این نام ساخته شد و برای پروازهای آزمایشی و نمایشی به کار گرفته شدند.

شرکت سوخوی در سال 2003 برای بار دوم هواپیما را ارتقا داد و نخستین پرواز این نوع جدید در فوریه 2008 انجام شد. گرچه هواپیما در ابتدا برای مقاصد صادراتی طراحی شده بود، اما نیروی هوایی روسیه به مشتری اصلی این هواپیما با نام سوخوی 35 اس شد. نیروی هوایی ارتش آزادیبخش چین و نیروی هوای اندونزی نیز در سال های بعد این هواپیما را سفارش دادند.

قدرت مانور بالای سوخوی 35 را در این فیلم از پرواز نمایشی آن در سال 2015 در نمایشگاه هوایی بین المللی MAKS در فرودگاه بین المللی ژوکوفسکی در جنوب غرب مسکو پایتخت روسیه می توانید ببینید.

در این فیلم سوخوی 35 مانور کولیت یا مانور فرولوف چاکرا (گرفته شده از نام خلبان آزمایشی اوگنی فرولوف) را انجام می دهد که در آن هواپیما در یک حلقه بسته دور می زند. این حلقه بسیار بسته و با قطر کم(اندکی بیشتر از طول هواپیما) است. این مانور که سرعت هواپیما را به شدت کاهش می دهد، می تواند به خلبان در به دست آوردن موقعیت مناسب برای شلیک به هدف کمک کند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 5265

به "فیلم ، مانورهای خارق العاده سوخوی 35" امتیاز دهید

1 کاربر به "فیلم ، مانورهای خارق العاده سوخوی 35" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ، مانورهای خارق العاده سوخوی 35"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید